passero
Legacy Member
Ik heb hier een qtek s200 die ongeveer 1.5 jaar oud is en dus nog ongeveer 6 maand garantie heeft. Tot november dacht ik, kmoet even op de factuur kijken...
Hij is in perfecte staat, heb em altijd mooi in zijn hoesje gestoken. Batterij kan bijna een volledige week aan (ik laat die s nachts aanstaan) en scherm heeft geen krassen alsook de gsm niet.
Ik heb nog alles. doos, handleiding, cd, kabeltjes, oplader,.... en die zijn allemaal in goeie staat.
Iemand enig idee wat een normale vraagprijs en meeneemprijs zou zijn hiervoor?
Hij is in perfecte staat, heb em altijd mooi in zijn hoesje gestoken. Batterij kan bijna een volledige week aan (ik laat die s nachts aanstaan) en scherm heeft geen krassen alsook de gsm niet.
Ik heb nog alles. doos, handleiding, cd, kabeltjes, oplader,.... en die zijn allemaal in goeie staat.
Iemand enig idee wat een normale vraagprijs en meeneemprijs zou zijn hiervoor?