Implar
Legacy Member
Aangezien ik nooit op men PSP speel zou ik hem mss wel verkopen en er een DS voor in de plaats kopen.
Wat is het?
-Zwarte PSP zonder krassen met firlmware 3.40 Dark Alex (dus homebrew is mogelijk, aangekocht 1 sept. 2005)
-originele oortjes + tussenstuk om volume te regelen
-officieel hoesje en polsbandje (nooit gebruikt)
-Playgear pocket van Logitech
-Oplader
-Wipeout Pure
-Everybody's golf
-Spiderman 2 FILM (versie die je bij de PSP krijgt)
EDIT: en de 32mb memory stick
Hoeveel denken jullie dat dit nog waard is?
Wat is het?
-Zwarte PSP zonder krassen met firlmware 3.40 Dark Alex (dus homebrew is mogelijk, aangekocht 1 sept. 2005)
-originele oortjes + tussenstuk om volume te regelen
-officieel hoesje en polsbandje (nooit gebruikt)
-Playgear pocket van Logitech
-Oplader
-Wipeout Pure
-Everybody's golf
-Spiderman 2 FILM (versie die je bij de PSP krijgt)
EDIT: en de 32mb memory stick
Hoeveel denken jullie dat dit nog waard is?