kendeman
Legacy Member
Hey, heb nog een 'Zwart psp value pack 2gb' en 3 spellen. Gekocht 20/07/2006. Op de 2gb mem stick zit nog 3 jaar garantie.
Wilde hier eerst eventjes informeren alvorens te koop te posten.
1 zwarte psp met batterij, stroomadapter, 32mb mem stick, 2gb mem stick, demo disc, zwarte hoes, wit polsbandje, afstandsbediening, de oortjes heb ik niet meer,1 playgear pocket en zo'n klein UMD houdertje dat sony naar je opstuurt.
Ook nog 3 spelletjes Fifa World Cup 2006, GTA Liberty City Stories en Daxter.
Staat nog een oude custom firmware op maar die zal ik er wel afdoen indien nodig.
Niet veel op gekast, buiten enkele kleine krasjes op het scherm is hij in goede staat.
Danku.
Wilde hier eerst eventjes informeren alvorens te koop te posten.
1 zwarte psp met batterij, stroomadapter, 32mb mem stick, 2gb mem stick, demo disc, zwarte hoes, wit polsbandje, afstandsbediening, de oortjes heb ik niet meer,1 playgear pocket en zo'n klein UMD houdertje dat sony naar je opstuurt.
Ook nog 3 spelletjes Fifa World Cup 2006, GTA Liberty City Stories en Daxter.
Staat nog een oude custom firmware op maar die zal ik er wel afdoen indien nodig.
Niet veel op gekast, buiten enkele kleine krasjes op het scherm is hij in goede staat.
Danku.