DaCrashOveride
Legacy Member
Het is dus het PSP pakketje van men neef:
Games:
fifa06, gta: lcs (unpatched) , NFS MW, championship manager
Films:
piderman2,, welcome to the jungle, van helsing, white chicks,
Firmware is 3.40 OE-A(custom, dus mogelijkheid op iso's te speln)
Oplader en originele accesoires
Kaartje van 512mb.
Psp ziet er nog zeer goed uitr, geen luie/dode pixels, geen schade, aangekocht 2 maanden na de launch, maar nooit echt intensief gebruikt
ALtijd in zakje gezeten
Wat is dat nog waard?
Games:
fifa06, gta: lcs (unpatched) , NFS MW, championship manager
Films:
piderman2,, welcome to the jungle, van helsing, white chicks,
Firmware is 3.40 OE-A(custom, dus mogelijkheid op iso's te speln)
Oplader en originele accesoires
Kaartje van 512mb.
Psp ziet er nog zeer goed uitr, geen luie/dode pixels, geen schade, aangekocht 2 maanden na de launch, maar nooit echt intensief gebruikt
ALtijd in zakje gezetenWat is dat nog waard?