BrollyTL
Legacy Member
Omdat ik er echt niet meer op speel en beetje geld kan gebruiken voor mijn reis in augustus wil ik eens weten hoeveel ik nog voor dat ding kan krijgen.
Het gaat om een dikke PSP, aangekocht paar maand na release (best oud dus, geen garantie meer, kan eens opzoeken van wanneer).
Nog in goeie staat voor de rest, ni echt veel mee gespeeld.
Custom firmware 3.40, kunt ge dus nog vanalles mee aanvangen.
zit bij: dooske waarin ge psp en umd's kunt steken, usb-kabeltje, lader voor in auto (hoewel ik die moet zoeken), 1gig memstick, zo'n dikke Datel X2 batterij en game Wipeout en Spiderman 2 umdfilm.
Het gaat om een dikke PSP, aangekocht paar maand na release (best oud dus, geen garantie meer, kan eens opzoeken van wanneer).
Nog in goeie staat voor de rest, ni echt veel mee gespeeld.
Custom firmware 3.40, kunt ge dus nog vanalles mee aanvangen.
zit bij: dooske waarin ge psp en umd's kunt steken, usb-kabeltje, lader voor in auto (hoewel ik die moet zoeken), 1gig memstick, zo'n dikke Datel X2 batterij en game Wipeout en Spiderman 2 umdfilm.

