Archief - PS3 60 GIG (Phat model)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rTn

Legacy Member
Beste,

Ik zou mijn playstation willen verkopen. Het betreft een playstation 3 phat mode (1ste generatie dus) met een HDD van 60GIG. Er zijn geen bakjes bij, enkel een stroomkabel.

Alleen heb ik geen idee wat ik er van kan vragen....
iemand die mij een richtprijs kan geven?

Mvg,

rTn

rTn

Legacy Member
80 euro??? Are you out of your mind :) nen kapotte ps3 verkopen ze al voor 80 euro :D

xIO3Y

Legacy Member
Hoewel je er zonder controller weinig aan hebt, zou je hem toch makkelijk nog voor een 120 euro kwijt kunnen. Het feit dat hij backwards-compatible is en je dus PS2 games kunt afspelen moet wel voor wat opbod kunnen zorgen.

Ryz1989

Legacy Member
ja maar een ps3 kan je al kopen voor 250 euro en er is geen controler dus dat is nog eens 50 euro van af en het is tweede hands en heeft minder geheugen dan een flat one dus wat is verkeerd aan mijn schattimg en die macbook 15 inch is freakin 2 j oud wth

Private Joker

Legacy Member
Ryz1989 zei:
ja maar een ps3 kan je al kopen voor 250 euro en er is geen controler dus dat is nog eens 50 euro van af en het is tweede hands en heeft minder geheugen dan een flat one dus wat is verkeerd aan mijn schattimg en die macbook 15 inch is freakin 2 j oud wth

Als ge er niets over weet, doe dan geen schatting. Die mac bijvoorbeeld gaat voor drie keer zoveel de deur uit.

Ryz1989

Legacy Member
ik weet msh er niets over maar oh w8 kijk even naar ebay en je zal daar dan zien hoeveel het kost. edit en die macbook is een voorlopg schatting je weet niet eens in welke toestand die macbook zit dus ik gaf gwn de laagste waarde.

snowguard_01

Legacy Member
Ryz1989 zei:
ik weet msh er niets over maar oh w8 kijk even naar ebay en je zal daar dan zien hoeveel het kost. edit en die macbook is een voorlopg schatting je weet niet eens in welke toestand die macbook zit dus ik gaf gwn de laagste waarde.

lol laagste waarde is volgens mij gratis weggeven :p
ik zou die ps3 precies bijhouden, heb er ook nog zo 1staan, er zijn er ni zoveel van die nog werken dus binnen paar jaar mss kassa,kassa ;)

Ryz1989

Legacy Member
tja ps3 fat kan omhoog gaan in prijs of omlaag je weet maar nooit maar de voordeel om ps2 spelletjes spelen is wel een leuk feature dat ps3 slim niet meer heeft maar je kan altijd gwn piet piraat spelen en ps2 spelletjes rippen en zo spelen :p

whitestars

Legacy Member
Ps3 fat 60 all in (doos, manuals, controller, voedingskabel en RGB kabel) is iets van een 175-225. Ps3 zoals jij em beschrijft zal 100-125 gaan. of dat die hier zo hoog gaat is natuurlijk de vraag

Ryz1989

Legacy Member
probleem is gwn vraag en aanbod als niemand je ps3 wil, maak het niet uit wat andere mensen zeggen hoeveel die waard is zij kopen het niet. dus enige ding dat je kan doen is gwn een min waarde plakken en een absurt max waarde en hope dat je veiling goed gaat

hey69

Legacy Member
wat ryz zegt.. persoonlijk zou ik nooit meer dan 150 voor een complete ps3 60 met controller etc betalen

-zijn al oud
-zijn zo goe als zeker dood :D
- PS2 backwards compatibility is overrated , was mischien leuk enkele jaren geleden maar
ken niemand die nog PS2 games wilt spelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan