Osorkon!
Legacy Member
PS3 aangekocht maart 2011 , factuur nog aanwezig , garantie geldig .
nog niet veel met gedaan . , doe hem weg wegens geen intresse meer . Firmwire wil ik updaten indien gewenst. nu staat hij op 3.55 cfw .2 bakjes 1 origineel en 1 van d3mon alle 2 de laaste versie . , + een playstation move ( alle dozen zijn nog aanwezig trouwens) + pistooltje van free record shop. heb ik ook nog factuur van . + garantie + Hdmi kabel 2 meter ( van d3mon) en zijn geen goedkope kabels
Graag geweten hoeveel ik hiervoor zou kunnen krijgen.
nog niet veel met gedaan . , doe hem weg wegens geen intresse meer . Firmwire wil ik updaten indien gewenst. nu staat hij op 3.55 cfw .2 bakjes 1 origineel en 1 van d3mon alle 2 de laaste versie . , + een playstation move ( alle dozen zijn nog aanwezig trouwens) + pistooltje van free record shop. heb ik ook nog factuur van . + garantie + Hdmi kabel 2 meter ( van d3mon) en zijn geen goedkope kabels
Graag geweten hoeveel ik hiervoor zou kunnen krijgen.