Arkaine
Legacy Member
ik heb er nog 1
een dikke grijze
netwerkadapteraangesloten
mét alle kabels (inclusief netwerkkabel)
2 memcards
2 controlers
GTA vice city, Tony hawk underground en rumble racing
wat je wel moet weten dat er geen rumble meer is, wat niet aan de controlers ligt maar aan de PS2 (komt bij meerdere PS2s voor)
hoeveel zou ik hier nog voor kunnen krijgen, er is een potentiële koper maar beiden geen idee van een goede prijs voor beiden
een dikke grijze
netwerkadapteraangesloten
mét alle kabels (inclusief netwerkkabel)
2 memcards
2 controlers
GTA vice city, Tony hawk underground en rumble racing
wat je wel moet weten dat er geen rumble meer is, wat niet aan de controlers ligt maar aan de PS2 (komt bij meerdere PS2s voor)
hoeveel zou ik hier nog voor kunnen krijgen, er is een potentiële koper maar beiden geen idee van een goede prijs voor beiden
