Archief - Prijsschatting Zware Gamepc!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Ik ben erover aan het denken om mijne pc te verkopen en een gaminglaptop te gaan halen, ik vroeg mij gewoon af hoeveel ik hiervoor nog kon krijgen? Alles is in perfect staat, 2 maand of zo, alle originele dozen zijn er nog bij.

COMPUTERSPECS:

- Gigabyte CASE met 2 90mm fans in.
- Point Of View 500W Power supply
- Gigabyte P35 DS3-R Motherboard
- Intel Core2 Duo E6850 3.00GHz 4MB Boxed Cpu
- 8 GB ram van GEIL, DDR2 (2 x 4gb dual channel dit)
- EVGA e-Geforce 8800GTS 512mb
- Western Digital Raptor 150Gb 10000rpm
- Sony DVD-writer Labelflash
- Officiële Windows vista 64-bit Home premium
- Monitor 20" inch Syncmaster 206BW
- Logitech mx518 mouse
- Steelpad QCK+
- Cherry spacesaver black keyboard
- Creative gigaworks T40 2.0 soundsystem

Zoals je kan zien is dit een duur systeem, dus niet voor de normale gamer :)

Hoeveel kan ik hier nog voor vragen??? alvast bedankt voor de moeite

kibo

Legacy Member
- Gigabyte CASE met 2 90mm fans in. 60€
- Point Of View 500W Power supply 50€
- Gigabyte P35 DS3-R Motherboard 60/70€
- Intel Core2 Duo E6850 3.00GHz 4MB 125/150€
- 8 GB GEIL, DDR2 (2 x 4gb dual channel dit) 140/150€
- EVGA e-Geforce 8800GTS 512mb 225/250€
- Western Digital Raptor 150Gb 10000rpm 125€
- Sony DVD-writer Labelflash 15€
- Officiële Windows vista 64-bit Home premium 70€
- Monitor 20" inch Syncmaster 206BW 150/175€
- Logitech mx518 mouse 20/30€
- Steelpad QCK+ ?
- Cherry spacesaver black keyboard ?
- Creative gigaworks T40 2.0 soundsystem ?

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Ik had gedacht aan minimum 1300 euro voor alles.. is dat te veel? of is da een normale prijs, gelieve wa reacties te geven aub. :)

kibo

Legacy Member
min.-max zou ik op 1100-1300€(voor alles),en dat is nog geen zekerheid dat je alles wegkrijgt tegen die prijs,meeste gaan op onderdelen bieden.
Met zulk budget kopen mensen graag iets nieuw,bv onlangs verschenen E8xxx, en zal uw verkoop er niet gemakkelijker op worden.

HoAxKe

Legacy Member
Jaah, een Cherry keyboard is in de winkel sowieso al goedkoop. Ga je miss max nog maar enkele euro's kunnen uitpersen. Het gigaworks systeem kan misschien wel nog 15-20 euro opbrengen.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
HoAxke is dus iemand die echt niks weet van pc hardware :) haha

1200 euro.. ga denken wat ik van plan ben mzzz..

HoAxKe

Legacy Member
Aaah lol, thx. Ik stel trouwens PC's samen for a living. Dus ben wel vrij up to date met de prijzen. Da toetsenbord is zo standaard als de pest en nieuw al vrij goeikoop. Met enkele euro's bedoel ik dan 5, MAX 10 euro. Het Gigaworks systeem is 2.0, iedereen wil tegenwoordig 2.1, dus 2.0 is wat "ouderwets" en dus verwachten de mensen ook dat het goedkoop is.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
blijf erbij, je weet niets van pc's en tophardware :)


Deze thread mag dicht. xx

Hekje#

Legacy Member
je vraagt aan mensen voor een prijsschatting?
En als ze dan zeggen wat je volgens hun kan krijgen begin je ze te verwijten dat ze er niets van kennen?

rare kerel ben jij :)

koeper

Legacy Member
Cirja zei:
je vraagt aan mensen voor een prijsschatting?
En als ze dan zeggen wat je volgens hun kan krijgen begin je ze te verwijten dat ze er niets van kennen?

rare kerel ben jij :)

mja je hebt nu eenmaal mensen die ondankbaar zijn zoals die gast mja je moet nu niet gaan denken dat we je nu nog gaan helpen vergeet het!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan