Archief - prijsschatting PSX - PS2 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L0k1-

Legacy Member
heb dus ff in kast gekeken wat ik had liggen en wou eens weten wat ze allemaal waard zijn. Indien mogelijk een schatting per game en niet het totaal, alle games zijn origineel behalve command & conquer en RE4, deze zijn platinum.

PSX:

Command & Conquer
Constructor
GTA 2
Final Fantasy VII
Final Fantasy IX
Metal Gear Solid
Metal Gear Solid: Special missions
Soul Reaver
Spiderman 1
Spiderman 2: Enter Electro
Star Trek Invasion
Syphon Filter 2
Urban Chaos
Warcraft 2 The Dark Saga
Warhammer: Dark Omen (zonder boekje en blanco psx doos)
Warzone 2100

PS2:

Dark Cloud
Resident Evil 4
Tenchu: Fatal Shadows

dus als je de waarde van een bepaalde game weet let me know :)

mandarijn

Legacy Member
De ps2 games zijn zo'n 15/20 euro waard ongeveer....
De psx games dan... De meeste titels zijn zo'n 5/10 euro waard totdat ge natuurlijk bij de merknaam "final fantasy" uitkomt... Vooral diegene die gij hebt zijn elk tussen de 30 en de 50 euro waard (Bij platinum zakt soms de prijs omdat het niet meer "origineel" is en omdat die cd's er niet meer "sjiek" uit zien en blablabla enfin).
Kheb wel interesse in een paar titels (soul reaver, syphon filter, warcraft 2, final fantasy 9 (mits dat deze niet te duur is, ik ben geen voorstander van te hoge prijzen door fanboys ook al weet ik wel dat ze "die prijs waard zijn")) dus ja...
Enfin ik hoop da ge al wat wijzer zijt nu!
Cheerz!

L0k1-

Legacy Member
bedankt, als er nog mensen zijn met een prijsschatting, laat maar komen zou ik zeggen :)

kan zijn dat ik binnen paar dagen paar games dan ga verkopen.

hey69

Legacy Member
15/20 voor ps2 games vind ik beetje te hoog gegrepen .
psx games tussen 1-10euro naargelang titel (FF titels zijn wel wa meer waard)

L0k1-

Legacy Member
nu ik weet dat ik vroeger wel ff heb moeten zoeken achter dark cloud, misschien toch nog wat meer waard dan de andere 2 ps2 titels? :)

hey69

Legacy Member
mischien een tip, wat ik ook altijd doe is op kapaza, 2dehands en ebay eens zien wat de gangbare prijzen zijn en ook de verkoopprijzen.

L0k1-

Legacy Member
yeah, maar ebay prijzen zijn soms wisselvallig, een deel doordat veel mensen extreem laag beginnen om geen of amper plaatsingskosten te betalen. Dus uiteindelijke prijzen kunnen soms varieren :)

Yurf

Legacy Member
PSX:

Command & Conquer - 5 à 7,5
Constructor - 2,5 à 5
GTA 2 - 5 à 7,5
Final Fantasy VII - 15 (platinum) à 30 (non-platinum)
Final Fantasy IX - 15 (platinum) à 35 (non-platinum)
Metal Gear Solid - 7,5 à 10
Metal Gear Solid: Special missions - 5 à 10
Soul Reaver - 5 à 7,5
Spiderman 1 - 2,5 à 5
Spiderman 2: Enter Electro - 2,5 à 5
Star Trek Invasion - 2,5 à 5
Syphon Filter 2 - 5 à 7,5
Urban Chaos - 2,5 à 5
Warcraft 2 The Dark Saga - 5 à 7,5
Warhammer: Dark Omen (zonder boekje en blanco psx doos) 2,5 à 5
Warzone 2100 - 2,5 à 5

Deze prijzen zijn wat ik ervoor zou vragen. Op die manier zal je alleszins niet 'int zak gezet worden'. Let wel dat als je online verkoopt, mensen deze prijzen nemen en dan de verzendkosten er vanaf trekken. :)

L0k1-

Legacy Member
ahh ok bedankt, btw just curious, interesse in game gear stuff sinds je precies een retro verzameling hebt? :)

zal ik anders ook eens hier op prijsschatting smijten :)

Yurf

Legacy Member
Je mag altijd eens een lijstje online zetten, ben altijd wel geïnteresseerd. Kijken kost niks. ;) Je mag het gerust ook PM-en.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan