Archief - Prijsschatting: Prachtige Notebook

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zex\

Legacy Member
Dit gaat om een 1maand oude prachtige top of the bill notebook. deze is zelf samengesteld en zelf ge-assembleerd. garantie is er op de cpu,hd en memory. niet op de barebone zelf. Alles wordt samen geleverd met doos, cd's alle toebehoren en een windows xp Professional os.

Mitac barebone 8227D:

17" Widescreen TFT WXGA Hi-Gloss BrightView Glare screen 1440 x 900
Intel PM965 + ICH8-M chipset
nVidia NB8P-SE (8600MGS) PCI-E graphics card 256MB
Accepts Intel Centrino Pro and Core 2 Duo Santa Rosa processors along with Celeron M 5xx series processors. Not compatible with older 667FSB Core 2 Duo mobile processors
CPU Type: FCPGA6
Socket: P
Built in 56k modem
Built in 10/100 LAN
DVI-I
HDMI
Line Out and S/PDIF
Microphone input
4 in 1 Multi Card Reader (SD/MMC/Memory Stick/MS Pro)
4 x USB built in
Gbas slim optical drive support
Speakers and Subwoofer integrated
Integrated Webcam
Microphone input, speaker and SPDIF output
1 x Expresscard Type II (54mm) slot
2 x Internal PCIe Mini Card slots
2 x DDR-2 533/667 200pin SO-DIMM memory slots. 4GB max memory (2GB each)
Security Lock Hole for Kensington Lock
Dimensions: 338 x 247 x 35 mm
Weight: 2.65Kg

*Foto* (is met een gsm camera genomen, excuses daarvoor.)
http://img172.imageshack.us/img172/3959/01hy7.jpg

http://img245.imageshack.us/img245/3660/02wb3.jpg

http://img443.imageshack.us/img443/4316/03tc5.jpg


Specs:
CPU: Intel C2D 5250
MEM: Patriot 2x1GB DDR2 667Mhz
HD: Seagate 160GB SATAII 5400RPM
DVD: CD/DVD-RW


Mijn vraag is wat ik hier nog voor kan krijgen...?

Gamer

Legacy Member
Wat heb je er zelf voor betaald ?
dat is de vraag, dan pas kan je er een waarde op plakken.
iedere fabricant hanteert andere prijzen voor soms dezelfde hardware.

Zex\

Legacy Member
973 EUR voor de complete notebook. maar dit doet er niet echt toe aangezien ik wil weten wat ik er nog voor kan krijgen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan