Remini
Legacy Member
Wat zou een Pinnacle showcenter 200 nog waard zijn. Is in perfecte staat en ongeveer 2 jaar oud. Wordt slechts af entoe gebruikt.
Nieuw gekocht voor 200 euro.
Doos en alle toebehoren bij. Dit is de versie met wifi standaard in en kan HD Divx weergeven met ondertitels alsook gewone dvd files, muziek (ook internet), foto's. Heeft verscheidene aansluitintgen waaronder Progressive scan (720p). Geeft een zeer mooi beeld op mijn plasmascherm van 106cm! Gaat weg omdat de pc opnieuw in de living staat en die aangesloten is via hdmi.
Nieuw gekocht voor 200 euro.
Doos en alle toebehoren bij. Dit is de versie met wifi standaard in en kan HD Divx weergeven met ondertitels alsook gewone dvd files, muziek (ook internet), foto's. Heeft verscheidene aansluitintgen waaronder Progressive scan (720p). Geeft een zeer mooi beeld op mijn plasmascherm van 106cm! Gaat weg omdat de pc opnieuw in de living staat en die aangesloten is via hdmi.