jastas
Legacy Member
Wat zou dees nog waard zijn?
laptop HP Compaq nx9010
P4 2.8Ghz
512Mb Ram (extra 256Mb)
60Gb HD (40Gb is vervangen)
Wifi mini-pci (krijg hem alleen niet in gang...)
Is in prima staat, esc. toets moet alleen een beetje harder worden ingeduwd.
Batterij houdt het nog een uurtje vol, werkt prima op stroom natuurlijk.
Wordt geleverd met tas.
voor meer info zie: http://www.expansys.nl/d.aspx?i=113331
laptop HP Compaq nx9010
P4 2.8Ghz
512Mb Ram (extra 256Mb)
60Gb HD (40Gb is vervangen)
Wifi mini-pci (krijg hem alleen niet in gang...)
Is in prima staat, esc. toets moet alleen een beetje harder worden ingeduwd.
Batterij houdt het nog een uurtje vol, werkt prima op stroom natuurlijk.
Wordt geleverd met tas.
voor meer info zie: http://www.expansys.nl/d.aspx?i=113331