Archief - Prijsschatting laptop HDX X16-1160EB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MestV

Legacy Member
Hoveel zou ik nog kunnen vangen voor dit laptoppeke?
hdx x16-1160
4gb ram
windows vista of win 7 x64 beide legaal) + legale microsoft office 2010

500gb hd
Geforce 9600GT 512 dedicated tot 2gh supershared
Blu ray player
Full hd
hdmi out
vga out
built in tv tuner
full hd scherp 1900x1200 en 1080P
core 2 duo P8700 2.66ghz

Beide afstandsbedieningen zijn erbij.

Geen krasjes of schaafjes te vinden, laptop steeds perfect net gehouden en afgeveegd elke dag.

Walteur

Legacy Member
Ik heb die HDX 16 zonder tv tuner (899 betaald 2 jaar geleden) en kreeg nu een bod van 350 als dat jou kan helpen.

MestV

Legacy Member
Da's wel heel laag eigenlijk, of ben ik totaal nie up to date?

Dit ding heeft me zowat 1699 gekost 3 jaar geleden...ik had gehoopt op een €700. Misschien ben ik surieus achter met mijne tijd. Op dit moment speel ik er Alan Wake op medium setting mee, en t'ziet er fantastisch uit.

ALF 2.0

Legacy Member
Ik schat dat je mss nog 500 à 550 euro kunt krijgen. Het is een goeie en betrouwbare laptop die zeker nog enkele jaren mee kan. 700 euro zal heel moeilijk worden omdat je voor pakweg 800 à 900 euro al veel krachtigere laptops (met i7 processor en een zwaardere GPU) kunt kopen tegenwoordig. Dus ook al is deze laptop mss wel 700 euro waard (heel goed scherm, bluray, tv-tuner, bijgeleverde Office,...), dat ga je meer dan waarschijnlijk nooit krijgen.

Tenzij mss dat je in je vriendenkring of binnen je familie iemand kent die niet zo veel van pc's of laptops afweet. Voor hen klinkt 700 euro voor een vrij recente laptop met zo'n uitgebreide specificaties mss wel aannemelijk.

MestV

Legacy Member
Thanks for the info man. Ik zal die inderdaad aan zowat 550 te koop stellen. we zullen zien of er mensen geïntresseerd zijn.

't is een bijzoner solide laptop met high-end onderdelen zowel naar blue-ray als audiochips en erg goeie cooling... We zullen zien he ;) my goal's to buy an apple.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan