Hallo,
Ik zou graag mij gsm, een nokia N72, willen verkopen.
- 1 jaar oud (nog in perfecte staat)
- geheugen kaart 128mb + 1gb
- oplader
- Kabel om gegevens over te zetten op pc.
Ik heb een prijs in gedachten, tussen de 80 en 100€
Of is dat te veel?
PHoeNiX55