moemi
Legacy Member
Ok, we zouden de elekrische gitaar verkopen van ons vader geweest..
Het is een Marshall versterker, en de "box" (sorry ik ken die termen niet, ik ben er niet in thuis.) van Conquest. Deze is 80 bij 75cm.
Marshall versterker : valvestate 100V- model 8100
Gitaar is niet van een merk, en er is 1 snaartje gesprongen.
Nu, foto's zeggen misschien meer dan woorden:
foto's versterker:
1. http://img518.imageshack.us/img518/6762/versterkerfoto1copyue9.jpg
2. http://img530.imageshack.us/img530/5557/versterkerfoto2kt7.jpg
foto's gitaar:
1. http://img134.imageshack.us/img134/6769/fotogitaar1sw6.jpg
2. http://img207.imageshack.us/img207/1636/fotogitaar2ms9.jpg
Ook is er een steuntje bij om de gitaar op te zetten:
1. http://img155.imageshack.us/img155/4400/steuntjefoto1pa1.jpg
Een riem van Fender:
1. http://img510.imageshack.us/img510/5831/riemfoto1yj1.jpg
2. http://img517.imageshack.us/img517/7122/riemfoto2km4.jpg
En een zak om de gitaar in op te bergen:
1. http://img510.imageshack.us/img510/4884/zakfoto1wa1.jpg
Hoeveel zou dit nog waard zijn? Voor een beginneling kan dit wel interessant zijn denk ik.
Edit : is een 5 jaar oud, maar 1 jaar gebruikt en staat ondertussen al 4 jaar aan de kant.
Groetjes
Het is een Marshall versterker, en de "box" (sorry ik ken die termen niet, ik ben er niet in thuis.) van Conquest. Deze is 80 bij 75cm.
Marshall versterker : valvestate 100V- model 8100
Gitaar is niet van een merk, en er is 1 snaartje gesprongen.
Nu, foto's zeggen misschien meer dan woorden:
foto's versterker:
1. http://img518.imageshack.us/img518/6762/versterkerfoto1copyue9.jpg
2. http://img530.imageshack.us/img530/5557/versterkerfoto2kt7.jpg
foto's gitaar:
1. http://img134.imageshack.us/img134/6769/fotogitaar1sw6.jpg
2. http://img207.imageshack.us/img207/1636/fotogitaar2ms9.jpg
Ook is er een steuntje bij om de gitaar op te zetten:
1. http://img155.imageshack.us/img155/4400/steuntjefoto1pa1.jpg
Een riem van Fender:
1. http://img510.imageshack.us/img510/5831/riemfoto1yj1.jpg
2. http://img517.imageshack.us/img517/7122/riemfoto2km4.jpg
En een zak om de gitaar in op te bergen:
1. http://img510.imageshack.us/img510/4884/zakfoto1wa1.jpg
Hoeveel zou dit nog waard zijn? Voor een beginneling kan dit wel interessant zijn denk ik.
Edit : is een 5 jaar oud, maar 1 jaar gebruikt en staat ondertussen al 4 jaar aan de kant.
Groetjes