lol shit das pak minder dak dacht, maar niet gestressed , ik kan hem verkopen aan 850 Euro met 19" scherm dak gekocht heb voor 100 euro. Big Ass Deal als je het mij vraagt dan
P.S. Heb vandaag mijn 226CW gaan halen , ligt nu naar me te staren , kga hem sebiet aansluiten , best is nu mijn Crt even op standaard te zetten he , en dan nieuwe aansluiten, das toch hoe ik da altijd deed vroeger....