gStar
Legacy Member
Heb hier 3 vrij nieuwe gsm's liggen die ik wil verkopen.
Het zijn de volgende :
- Nokia 6120 Classic (met Symbain S60 Versie3) (ongeveer 2 maand oud)
- 2 x Nokia 5310 Xpressmusic ( Blauw & Rood) ( Blauwe is van 9-6-2008 en de rode van 10-6-2008) .
De Nokia 6120 heb ik 219 euro betaald 2 maand geleden
De 2 Nokia 5310 Xpressmusic ook 219 euro een maand geleden
Wat ga ik hiervoor nog kunnen krijgen
Het zijn de volgende :
- Nokia 6120 Classic (met Symbain S60 Versie3) (ongeveer 2 maand oud)
- 2 x Nokia 5310 Xpressmusic ( Blauw & Rood) ( Blauwe is van 9-6-2008 en de rode van 10-6-2008) .
De Nokia 6120 heb ik 219 euro betaald 2 maand geleden
De 2 Nokia 5310 Xpressmusic ook 219 euro een maand geleden
Wat ga ik hiervoor nog kunnen krijgen