madjacktharippa
Legacy Member
kheb iere nog e pcke staan dat zou weg mogen, nu men vraag is oeveel ga ik hier voor nog krijgen?
q-tec 550Watt voeding
pentium 4 - 3200mhz
asus p4800 deluxe moederbordje
1024mb - sd-ram
2 harde schijven : 120gig & 80gb (120gb = seagate , maxtor 80gb)
plextor dvd writer
ati readon - 9200 series
creative - soundblaster gekluidskaartje
q-tec 550Watt voeding
pentium 4 - 3200mhz
asus p4800 deluxe moederbordje
1024mb - sd-ram
2 harde schijven : 120gig & 80gb (120gb = seagate , maxtor 80gb)
plextor dvd writer
ati readon - 9200 series
creative - soundblaster gekluidskaartje