Remini
Legacy Member
Wat is de prijs die ik nog zou moeten kunnen krijgen van 2 x sapphire x1950pro 256Mb in perfecte staat die dezelfde videobios hebben en dus crossfire compatibel zijn? (hebben in crossfire gestaan.
1 kaart is van mei 2007, de andere van september 2007. Factuur kan meegeleverd worden en beide zijn dus nog onder garantie.
Ook worden beide kaarten geleverd met de dozen en alle originele toebehoren.
Grtz. Remi
1 kaart is van mei 2007, de andere van september 2007. Factuur kan meegeleverd worden en beide zijn dus nog onder garantie.
Ook worden beide kaarten geleverd met de dozen en alle originele toebehoren.
Grtz. Remi

