Archief - Price check aub? :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eugenius

Legacy Member
Welke waarde zou u schatten voor deze computer? (bijna 3 jaar oud)

- ANTEC Sonata III (black, 500 watt, atx)
- GIGA-BYTE GA-EP45-DS3 (P45, 1600 mhz, pci-e, ddr2, 8 channel, raid)
- INTEL CORE 2 DUO E8400 (3.0 ghz, 1333 mhz, 6 mb, s775, 65 watt, boxed)
- G.SKILL 4GBPQ (4096 mb, 800 mhz, CL5, 1.85 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2)
- ASUS RADEON HD4850 (625 mhz, 512 mb, DDR3, 1986 mhz, 256 bit, 10.1, fan)
- SAMSUNG Spinpoint F1 (750 gb, sata/300, 8.9 ms, 7200 rpm, 32 mb, 3.5")
- SAMSUNG DVD ReWriter SH-S223F (22x, sata, double layer, black)
- MICROSOFT Windows Vista Home Premium 64bit NL OEM
- 21" Packard Bell scherm

UPDATE: Er is een mogelijkheid dat ik in deze computer een gloednieuwe GAINWARD GeForce GTS 450 GS (880 mhz, 1024 mb, DDR5, 3900 mhz, 128 bit, 11, fan) ga steken, zal dat uw geschatte waarde dan ook met circa 100 euro verhogen?

Hartelijk dank

Wasbeer

Legacy Member
Eugenius zei:
Welke waarde zou u schatten voor deze computer? (bijna 3 jaar oud)

- ANTEC Sonata III (black, 500 watt, atx) 50
- GIGA-BYTE GA-EP45-DS3 (P45, 1600 mhz, pci-e, ddr2, 8 channel, raid) 50
- INTEL CORE 2 DUO E8400 (3.0 ghz, 1333 mhz, 6 mb, s775, 65 watt, boxed) 70
- G.SKILL 4GBPQ (4096 mb, 800 mhz, CL5, 1.85 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2) 50
- ASUS RADEON HD4850 (625 mhz, 512 mb, DDR3, 1986 mhz, 256 bit, 10.1, fan) 40
- SAMSUNG Spinpoint F1 (750 gb, sata/300, 8.9 ms, 7200 rpm, 32 mb, 3.5") 35
- SAMSUNG DVD ReWriter SH-S223F (22x, sata, double layer, black)
9
- MICROSOFT Windows Vista Home Premium 64bit NL OEM
Onbetaalbaar
- 21" Packard Bell scherm
Buhp

Hartelijk dank

Ongeveer een 300 € voor de pak en pakt 50 voort scherm ...

Wasbeer

Legacy Member
np tlijkt niemeer veel maja tis dan al weer wat oudere hardware hé

gStar

Legacy Member
300 - 350 €

Heb soortgelijk systeem enkele maanden geleden verkocht voor 350 euro.
Bij mij zat er XFX HD4870 XXX 1GB factoryoverclocked in.

Maar denk dat tussen de 300 en 350 euro wel haalbaar zou moeten zijn.

kibo

Legacy Member
- ANTEC Sonata III (black, 500 watt, atx) 60€
- GIGA-BYTE GA-EP45-DS3 35€
- INTEL CORE 2 DUO E8400 55€
- G.SKILL 4GBPQ (4096 mb, 800 mhz,) 40€
- ASUS RADEON HD4850 35/40€
- SAMSUNG Spinpoint F1 (750 gb, sata/300,) 30€
- SAMSUNG DVD ReWriter SH-S223F 10€
- Windows Vista Home Premium 64bit NL OEM 20€
- 21" Packard Bell scherm 60€

Als volledig systeem 300/325€

Eugenius

Legacy Member
Wat als ik er een gloednieuwe kaart insteek(die juist aangekomen is, twv 120 euro)?

De GAINWARD GeForce GTS 450 GS (880 mhz, 1024 mb, DDR5, 3900 mhz, 128 bit, 11, fan)

Eugenius

Legacy Member
kibo zei:
- ANTEC Sonata III (black, 500 watt, atx) 60€
- GIGA-BYTE GA-EP45-DS3 35€
- INTEL CORE 2 DUO E8400 55€
- G.SKILL 4GBPQ (4096 mb, 800 mhz,) 40€
- ASUS RADEON HD4850 35/40€
- SAMSUNG Spinpoint F1 (750 gb, sata/300,) 30€
- SAMSUNG DVD ReWriter SH-S223F 10€
- Windows Vista Home Premium 64bit NL OEM 20€
- 21" Packard Bell scherm 60€

Als volledig systeem 300/325€

U durft geld rekenen voor die vista :D

Wasbeer

Legacy Member
ik zou die kaart houden want dat geld gaat ge er niet uit halen en zo slecht is die kaart niet zeker vergelijkbaar met een 5770 denk ik alhoewel deze sneller zal zijn

Eugenius

Legacy Member
Mja ik probeerde ze te installeren in mijn computer,waarna deze serieus vreemd begon te doen. Dus heb ik nu een RMA aanvraag gedaan, en wacht ik af. Zou ik ze dan appart verkopen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan