Schmidt
Legacy Member
Jow,
Iemand enig idee wat mijn Powermac nog waard is?
Laatste generatie G5 (2j oud)
4 x 2.5 Ghz cpu
4.5 Gig ram
500 gig HD
Geforce 7800GT
Wifi en Bluethooth
Nieuwprijs toen 4800 euro
Eveneens zou ik mijn Philips Brilliance 202p4 22" CRT scherm willen wegdoen.
Iemand enig idee hoeveel ik hiervoor nog kan vragen?
Thx mensen
Iemand enig idee wat mijn Powermac nog waard is?
Laatste generatie G5 (2j oud)
4 x 2.5 Ghz cpu
4.5 Gig ram
500 gig HD
Geforce 7800GT
Wifi en Bluethooth
Nieuwprijs toen 4800 euro
Eveneens zou ik mijn Philips Brilliance 202p4 22" CRT scherm willen wegdoen.
Iemand enig idee hoeveel ik hiervoor nog kan vragen?
Thx mensen
