jefke7
Legacy Member
Zou eens willen weten wat ik hier nog voor zou kunnen vragen/krijgen.
Moet zeker niet weg, is aangekocht op 22/07/2006.
Nog geen enkel probleem mee gehad, ben er wel content van.
Hier staat ,denk ik, alle info over het model:
http://www.kieskeurig.nl/product/C37CDC49F1685629C1257012004DDD4B.htm
Moet zeker niet weg, is aangekocht op 22/07/2006.
Nog geen enkel probleem mee gehad, ben er wel content van.
Hier staat ,denk ik, alle info over het model:
http://www.kieskeurig.nl/product/C37CDC49F1685629C1257012004DDD4B.htm