sherman
Legacy Member
Hoi,
Ik ga binnekort een nieuwe monitor aanschaffen en verkoop daarbij men oude. Het betreft:
- Philips 190X6 : 19 inch
- Responsetijd: 8 MS
- Maximale Resolutie: 1280 x 1024 @75hz
- Contrastverhouding: 700:1
Wat denken jullie dat ik er nog kan voor krijgen?
Zijn er eventueel al geinteresseerden?
Groetjes
Sherman
Ik ga binnekort een nieuwe monitor aanschaffen en verkoop daarbij men oude. Het betreft:
- Philips 190X6 : 19 inch
- Responsetijd: 8 MS
- Maximale Resolutie: 1280 x 1024 @75hz
- Contrastverhouding: 700:1
Wat denken jullie dat ik er nog kan voor krijgen?

Zijn er eventueel al geinteresseerden?

Groetjes
Sherman