TanteFien
Legacy Member
Graag had ik geweten hoeveel ik nog zou mogen vragen voor het volgende...
Eventueel weg wegens dubbel gebruik. Alles aangekocht via pdashop.be behalve de autolader (bij Belcompany). Alles incl aankoopbewijzen + garantie natuurlijk.
- HTC Touch Diamond NL van amper 2 maanden oud. Amper gebruikssporen want met screenprotector, incl doos, accessoires etc, gekocht voor (toen) €529,-
Ik heb er ook Tomtom 6 op geïnstalleerd, dit kan ik er eventueel op laten en geeft een grote meerwaarde aan het toestel.
- Bijhorende HTC autolader, gekocht voor ca. €30,-
- Universele autohouder, gekocht voor €29,-
- HTC pouch, speciaal voor HTC Touch Diamond, gekocht voor €29,-. Dit hoesje vertoont wel gebruikssporen (een vlekje op het leer) dus dit zou ik er eventueel gratis bij geven.
Link toestel: http://www.pdashop.be/product/52822/htc-touch-diamond-p3700-nl.html
Ik zou voor het hele pakket nog graag €400,- à €450,- krijgen, is dit realistisch?
Eventueel weg wegens dubbel gebruik. Alles aangekocht via pdashop.be behalve de autolader (bij Belcompany). Alles incl aankoopbewijzen + garantie natuurlijk.
- HTC Touch Diamond NL van amper 2 maanden oud. Amper gebruikssporen want met screenprotector, incl doos, accessoires etc, gekocht voor (toen) €529,-
Ik heb er ook Tomtom 6 op geïnstalleerd, dit kan ik er eventueel op laten en geeft een grote meerwaarde aan het toestel.
- Bijhorende HTC autolader, gekocht voor ca. €30,-
- Universele autohouder, gekocht voor €29,-
- HTC pouch, speciaal voor HTC Touch Diamond, gekocht voor €29,-. Dit hoesje vertoont wel gebruikssporen (een vlekje op het leer) dus dit zou ik er eventueel gratis bij geven.
Link toestel: http://www.pdashop.be/product/52822/htc-touch-diamond-p3700-nl.html
Ik zou voor het hele pakket nog graag €400,- à €450,- krijgen, is dit realistisch?