Lint
Legacy Member
Hoeveel kan ik nog krijgen voor een 3e hands PDA, merk HP IPAQ, model RX1950.
Ikzelf ben de 2e eigenaar. Ik moet dubbelchecken of factuur + doos nog aanwezig zijn (bij 1ste eigenaar).
PDA, batterij en scherm zijn nog in perfecte staat (geen krassen of gebruikssporen aanwezig).
Bijgevoegd is:
Ik gok dat het apparaat 2 - 2,5 jaar oud is (moet ik wederom dubbelchecken met de 1ste eigenaar).
Reden verkoop, PDAphone gekocht.
Ikzelf ben de 2e eigenaar. Ik moet dubbelchecken of factuur + doos nog aanwezig zijn (bij 1ste eigenaar).
PDA, batterij en scherm zijn nog in perfecte staat (geen krassen of gebruikssporen aanwezig).
Bijgevoegd is:
- 1 SD kaartje Kingston 512 MB
- 1 SD kaartje Dane-Elec 2GB
- Cradle voor opladen + verbinden met pc (stroomkabel van cradle is ook rechtstreeks te gebruiken op de PDA)
Ik gok dat het apparaat 2 - 2,5 jaar oud is (moet ik wederom dubbelchecken met de 1ste eigenaar).
Reden verkoop, PDAphone gekocht.