Archief - [PC] Volledig systeem + 19' scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bokskangoeroe

Legacy Member
Hey, ik ben van plan mijn systeem te verkopen wegens de overstap naar Apple. Alles is nog niet zo oud (aangekocht op 17 februari dit jaar) en er is nog garantie tot 17/02/08 en je hebt gaantie op elk onderdeel, factuur aanwezig. De nieuwprijs van dit alles bedroeg 975€, iemand een idee wat dit nu nog waard is?

Case: Aopen QF50D ATX Black/Silver 350W
Moederbord: Asrock AM2 AliveNF6G-DVI mATX
Processor: AMD AM2 X2 Athlon 64 3800+
Harde schijf: Seagate 250GB SATA II Baraccuda 7200rpm
Drive: NEC 7173 DVDRW 18x12 Lableflash/Lightscribe
Geheugen: Twinmos DDR2 2x1GB 533mhz 4200
Grafische kaart: Sparkle nVidia GeForca 7600GT 256MB (DVI/HDTV)
Plat scherm: Samsung 19' 940BW 4ms Silver Dual NW Widescreen
Bestiringsysteem: Official MS Windows Vista Home Premium 64bit NL in doos

Ook nog toetsenbord en muis van pleomax (samsung) maar dat wordt erbij gegeven.

Bokskangoeroe

Legacy Member
Das heel vriendelijk van je, kan je nu ook de totale prijs schatten? Je hoeft het niet expres laag te houden in de hoop dat je het dan voor die prijs dan op de kop kan tikken => dit wordt zowiezo verkocht op ebay of yezzz aangezien de prijzen hier op het forum écht laag liggen.

jm188

Legacy Member
da was ook ni de bedoeling

ik was gewoon eerlijk :p

en de rest kan ik ni echt schatten

kibo

Legacy Member
Case: Aopen QF50D ATX Black/Silver 350W 30€
Moederbord: Asrock AM2 AliveNF6G-DVI mATX 25€
Processor: AMD AM2 X2 Athlon 64 3800+ 40-45€
Harde schijf: Seagate 250GB SATA II Baraccuda 7200rpm 40€
Drive: NEC 7173 DVDRW 18x12 Lableflash/Lightscribe 20€
Geheugen: Twinmos DDR2 2x1GB 533mhz 4200 40€
Grafische kaart: Sparkle nVidia GeForca 7600GT 256MB (DVI/HDTV) 50-60€
Plat scherm: Samsung 19' 940BW 4ms Silver Dual NW Widescreen 110-120€
Bestiringsysteem: Official MS Windows Vista Home Premium 64bit NL in doos 80€

richting 425€-450€ als kompleet systeem.

ivm prijzen hier op 9lives....deze zijn vrij realistisch,omdat hier mensen zitten die heel wat van hardware kennen en in de juiste winkels kopen.
Stel maar eens een pcke samen in de winkels Itware,Jaha,Tones,Forcom etc en je zal zien dat je voor 600-750€ zeer mooie configuraties hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan