BLaCKo
Legacy Member
Ik vroeg mij af wat ik hiervoor zoal nog zou kunnen krijgen want zou me mss een iMac aanschaffen.
De PC is eigenlijk zelf samengesteld om zo goed mogelijk resultaat te bekomen.
De Case is van DELL.
Specs: Intel(R) Core(TM) 2 Duo, E6750 2.67GHz, 2GB RAM, 150GB HD
Scherm: 22" LG (LG Flatron W2242T - YouTube)
3jaar oud.
aia plus draadloos toetsenbord en muis amper gebruikt (van medion)
Thx!
De PC is eigenlijk zelf samengesteld om zo goed mogelijk resultaat te bekomen.
De Case is van DELL.
Specs: Intel(R) Core(TM) 2 Duo, E6750 2.67GHz, 2GB RAM, 150GB HD
Scherm: 22" LG (LG Flatron W2242T - YouTube)
3jaar oud.
aia plus draadloos toetsenbord en muis amper gebruikt (van medion)
Thx!