EpilEpic
Legacy Member
hoj
ik heb iemand gevonden die geïntresseerd is in mijn pc-gameplays jaargang 2001 en 2002.
hij biedt €3 per magazine (ik kocht ze vroeger voor €5,20/ stuk ongeveer)
nu wil ik weten of ik meer zou kunnen krijgen voor die magazines?
ze zijn allemaal in uitstekende staat (heb toen ik ze kocht steeds een klein plakbandje (onzichtbaar) op de hoekjes gedaan zodat ze zeker niet kapot kunnen.
ik heb echter jaargang 2001 tot 2008, is het slimmer om ze te verkopen als 1 groot pak of kan ik evenveel geld halen uit verschillende jaargangen (ben niet van plan om de magazines apart te verkopen, minstens per jaargang.)
ik heb is nagevraagd bij pc gameplay zelf en die jaargangen kan je dus ook niet meer daar nabestellen.
ik heb iemand gevonden die geïntresseerd is in mijn pc-gameplays jaargang 2001 en 2002.
hij biedt €3 per magazine (ik kocht ze vroeger voor €5,20/ stuk ongeveer)
nu wil ik weten of ik meer zou kunnen krijgen voor die magazines?
ze zijn allemaal in uitstekende staat (heb toen ik ze kocht steeds een klein plakbandje (onzichtbaar) op de hoekjes gedaan zodat ze zeker niet kapot kunnen.
ik heb echter jaargang 2001 tot 2008, is het slimmer om ze te verkopen als 1 groot pak of kan ik evenveel geld halen uit verschillende jaargangen (ben niet van plan om de magazines apart te verkopen, minstens per jaargang.)
ik heb is nagevraagd bij pc gameplay zelf en die jaargangen kan je dus ook niet meer daar nabestellen.
jammer, maar dan nog, tis een schoon zakcentje