Zorofroozo
Legacy Member
Laat me aub even weten wat ik hier nog voor krijgen kan,
mijn moederbord heeft tot mijn grote spijt de geest gegeven.
een a8v deluxe, werkt mischien nog met oudere cpu's,
met deze cpu alvast niet
Pc
Waterkoeling
Je krijgt er gratis een 17inch van Philips bij. Het is een zeer goede crt, overgekocht van een grafisch ontwerper. Brightness staat nog steeds op 50%
is met 1/4" tubing, maw 10/8 mm (buiten/binnen diameter), allemaal push-in fittings (exclusief pomp dan)
Cpu wordt slechts 35graden onder full load, en heb niet de kans gehad hem te overclocken, moederbord was me voor
.
Fancontroller werkt, maar temp sensor werkt niet, die dient gesoldeerd te worden, ik zou gewoon een inline sensor kopen van thermaltake, die meet de temp van het water.
mijn moederbord heeft tot mijn grote spijt de geest gegeven.
een a8v deluxe, werkt mischien nog met oudere cpu's,
met deze cpu alvast niet

Pc
- AMD X2 4200+ s939 toledo E6
- 2*Corsair XMS3200 2-2-2-5 512mb
- Seagate ncq 160gb sata
- Sapphire x1950pro 512mb AGP
Waterkoeling
- Thermaltake v2000A met 6*80mms fans van zalman en op de bovenkant de radiator
(heb het altijd een pracht van een case gevonden.) - NexXxos-xp cpu koeler
- Asetek chipset blok (doorzichtig, maar gebarsten, werkt nog perfect en lekvrij, getest met cobaltchloride papier)
- hydor l20 pomp
- NexXxos Dual Radiator met chromé zijkanten en 2*120mms v zalman
Je krijgt er gratis een 17inch van Philips bij. Het is een zeer goede crt, overgekocht van een grafisch ontwerper. Brightness staat nog steeds op 50%
is met 1/4" tubing, maw 10/8 mm (buiten/binnen diameter), allemaal push-in fittings (exclusief pomp dan)
Cpu wordt slechts 35graden onder full load, en heb niet de kans gehad hem te overclocken, moederbord was me voor
.Fancontroller werkt, maar temp sensor werkt niet, die dient gesoldeerd te worden, ik zou gewoon een inline sensor kopen van thermaltake, die meet de temp van het water.

