Archief - Pc excl moederbord, s939, AGP, DDR1, waterkoeling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zorofroozo

Legacy Member
Laat me aub even weten wat ik hier nog voor krijgen kan,
mijn moederbord heeft tot mijn grote spijt de geest gegeven.

een a8v deluxe, werkt mischien nog met oudere cpu's,
met deze cpu alvast niet :(

Pc
  • AMD X2 4200+ s939 toledo E6
  • 2*Corsair XMS3200 2-2-2-5 512mb
  • Seagate ncq 160gb sata
  • Sapphire x1950pro 512mb AGP


Waterkoeling
  • Thermaltake v2000A met 6*80mms fans van zalman en op de bovenkant de radiator
    (heb het altijd een pracht van een case gevonden.)
  • NexXxos-xp cpu koeler
  • Asetek chipset blok (doorzichtig, maar gebarsten, werkt nog perfect en lekvrij, getest met cobaltchloride papier)
  • hydor l20 pomp
  • NexXxos Dual Radiator met chromé zijkanten en 2*120mms v zalman

Je krijgt er gratis een 17inch van Philips bij. Het is een zeer goede crt, overgekocht van een grafisch ontwerper. Brightness staat nog steeds op 50%

is met 1/4" tubing, maw 10/8 mm (buiten/binnen diameter), allemaal push-in fittings (exclusief pomp dan)

Cpu wordt slechts 35graden onder full load, en heb niet de kans gehad hem te overclocken, moederbord was me voor :(.

Fancontroller werkt, maar temp sensor werkt niet, die dient gesoldeerd te worden, ik zou gewoon een inline sensor kopen van thermaltake, die meet de temp van het water.

PsYmon

Legacy Member
* AMD X2 4200+ s939 toledo E6 - €40
* 2*Corsair XMS3200 2-2-2-5 512mb - €50
* Seagate ncq 160gb sata - €25
* Sapphire x1950pro 512mb AGP - €90

Waterkoeling weet ik niet.

successor

Legacy Member
cpu koeler : €15 a 20
chipsetblokske : €5 a 10
hydor pomp :€20 a 30
dual rad : €30
fans : €10 voor de 2
tubing : als het gewone is (gene tygon) dan €1 per meter , kost €2 per meter nieuw

8mm ID is 3/8" ze .... 6mm ID is 1/4" (ID is interne diameter)

Maximus86

Legacy Member
* Thermaltake v2000A met 6*80mms fans van zalman en op de bovenkant de radiator
(heb het altijd een pracht van een case gevonden.)
* NexXxos-xp cpu koeler
* Asetek chipset blok (doorzichtig, maar gebarsten, werkt nog perfect en lekvrij, getest met cobaltchloride papier)
* hydor l20 pomp
* NexXxos Dual Radiator met chromé zijkanten en 2*120mms v zalman

ga je ze verkopen? heb serieuze interesse :p

Zorofroozo

Legacy Member
dit mag gesloten worden,

@Maximus86: ben nog niet zeker of ik tot de verkoop ga overgaan, ga nog wat teste. Kan zijn dat mijn mobo wel nog werkt en dat de grafische kaart stuk is, dan kan ik die gewoon in rma doen;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan