DaSpeeD
Legacy Member
Ik zou men PC willen verkopen en graag weten wat ik er nog zou kunnen voor krijgen.
Het volgende zit in de PC:
-Zwarte MID tower
-Voeding: Blackpower 580W
-Mobo: Gigiabyte GA-8I915G-MF
-Core: Pentium 4 3,6
-Mem: 4*512Mb
-Graph: ATI Sapphire X1950PRO 256MB
-HD: Maxtor 200Gig SATA
-HD: Maxtor 120Gig SATA(klikt soms)
-DVD lezer
-DVD writer
-Cardreader
Verder zit er een extra fan voorraan de PC die de HD koelt en een extra fan op de zijkant(regelbaar in snelheid)
Indien nog iets extra van info nodig is... just ask.
THX
Het volgende zit in de PC:
-Zwarte MID tower
-Voeding: Blackpower 580W
-Mobo: Gigiabyte GA-8I915G-MF
-Core: Pentium 4 3,6
-Mem: 4*512Mb
-Graph: ATI Sapphire X1950PRO 256MB
-HD: Maxtor 200Gig SATA
-HD: Maxtor 120Gig SATA(klikt soms)
-DVD lezer
-DVD writer
-Cardreader
Verder zit er een extra fan voorraan de PC die de HD koelt en een extra fan op de zijkant(regelbaar in snelheid)
Indien nog iets extra van info nodig is... just ask.
THX