duckman_be
Legacy Member
Hoeveel kan ik nog krijgen voor de desktop in mijn sig?
Alles werkt nog naar behoren...........denk alleen dat ik de originele windows XP CD nie meer heb, dus kan geen clean install doen
komt met 19 inch 4:3 LCD (denk 1280x960?), logitech draadloos toetsenbord en draadloze muis. de muis en toetsenbord zijn nog relatief nieuw, dus die kan ik ook altijd nog apart verkopen.
tx!
k.
Alles werkt nog naar behoren...........denk alleen dat ik de originele windows XP CD nie meer heb, dus kan geen clean install doen
komt met 19 inch 4:3 LCD (denk 1280x960?), logitech draadloos toetsenbord en draadloze muis. de muis en toetsenbord zijn nog relatief nieuw, dus die kan ik ook altijd nog apart verkopen.
tx!
k.