Duc1n0
Legacy Member
Ik heb enkele dagen geleden (afgelopen zaterdag) een Iphone 4 16gig gekregen van een 'suikertante'. Helaas had ik 1 week daarvoor zelf al eentje van iemand anders gekregen.
Het is dus een volledig nieuw toestel, ongebruikt. Enkel het plastiek folie is rond de verpakking weg.
Nieuwprijs bedraagt €630.
Ikzelf dacht ongeveer aan een minimum van €450 ?
Cheers,
Duc
Het is dus een volledig nieuw toestel, ongebruikt. Enkel het plastiek folie is rond de verpakking weg.
Nieuwprijs bedraagt €630.
Ikzelf dacht ongeveer aan een minimum van €450 ?
Cheers,
Duc
