hallo ik heb nog een odyssey 2001 philips
weet iemand wat deze waard is hij zit nog in de doos met de isimo
+ orginele handleiding en doos is in goede tot zeer goede staat de console is
helemaal niet vergeeld ik vind er niet zo veel over is dit een goed of slecht
teken .