Hatchetman
Legacy Member
Hallo,
Heb besloten om mijn everquest avontuur op US servers te beeindigen.
Heb deze ps2s pas 1 maand ofzo geleden gekocht me oude waren versleten.
Doos boekjes en de hele rimram zit er nog bij + eventueel kan ik eens rond kijken voor een lege everquest account en dat spel meesturen.
Wat zou ik daarvoor kunnen vragen?
Heb besloten om mijn everquest avontuur op US servers te beeindigen.
Heb deze ps2s pas 1 maand ofzo geleden gekocht me oude waren versleten.
Doos boekjes en de hele rimram zit er nog bij + eventueel kan ik eens rond kijken voor een lege everquest account en dat spel meesturen.
Wat zou ik daarvoor kunnen vragen?