DMX
Legacy Member
Het gaat hier om de Nokia E60, smartphone met WLan..kompleet in doos met zijn bijbehorende accesoires
wat is dit toestel nog waard en zijn er mss geinteresseerden...?heeft nieuw 480euro gekost..kost nu nog in fnac een goeie 380euro
http://www.fnac.be/nl/Catalog/Detai...egoryN=Mobility&category=gsm&product=10043302
wat is dit toestel nog waard en zijn er mss geinteresseerden...?heeft nieuw 480euro gekost..kost nu nog in fnac een goeie 380euro
http://www.fnac.be/nl/Catalog/Detai...egoryN=Mobility&category=gsm&product=10043302