GregoryCo
Legacy Member
Hallo, hoeveel zou ik nog voor deze gsm kunnen krijgen? Hij is niet veel gebruikt geweest en der zit ook nog een geheugenkaartje bij van 512mb denk ik (kan ook dat 256mb is).
Hij werkt dus perfect en zijn geen defecten aan ofzo...
Der is iemand die 55 euro wil geven, is dat een goeie prijs?
Tnx!
Hij werkt dus perfect en zijn geen defecten aan ofzo...
Der is iemand die 55 euro wil geven, is dat een goeie prijs?
Tnx!
