herc
Legacy Member
Wat zou ik nog kunnen vragen voor mijn Nokia N97 mini ( zwart ), in uitmuntende staat?
Is anderhalfjaar oud, maar niet continu gebruikt vanwege dubbelgebruik. Orginele protector hangt zelfs nog op het scherm, dus daar zeker nergens krassen. Ook niet op de rest van de telefoon. Zelfs nagenoeg geen gebruikerssporen.
Is anderhalfjaar oud, maar niet continu gebruikt vanwege dubbelgebruik. Orginele protector hangt zelfs nog op het scherm, dus daar zeker nergens krassen. Ook niet op de rest van de telefoon. Zelfs nagenoeg geen gebruikerssporen.