paraDOTbe
Legacy Member
Ik heb hier een N97 mini (QWERTY) liggen. Toestel, 2Gb micro SD kaartje en lader. Toestel heeft wel wat gebruikerssporen. Kras op het scherm, wat 'schaven' op het scherm en er staan wat hoektanden van een hond tussen de rode en groene knop. Wel allemaal niet supererg en zeer storend, maar ze zijn er wel.
Wat zou ik hiervoor nog kunnen krijgen!? Op zonzoo krijg ik er nog € 40,00 voor. Hier verkopen of kan ik er zo nog meer voor krijgen!?
Wat zou ik hiervoor nog kunnen krijgen!? Op zonzoo krijg ik er nog € 40,00 voor. Hier verkopen of kan ik er zo nog meer voor krijgen!?
