didyke
Legacy Member
wegens nood aan gsm met dualsim:
hoeveel schatten jullie een nokia e72 met navi pack(houder voor in de auto en gratis maps voor heel europa)
gsm is zgan en zo goed als krasvrij(heeft altijd in een opbergzakje gezeten)
doos en faktuur heb ik niet (was een gsm die ik van t werk gekregen heb en ze zijn de doos kwijt :doh
gsm in ong 6maanden oud
hoeveel schatten jullie een nokia e72 met navi pack(houder voor in de auto en gratis maps voor heel europa)
gsm is zgan en zo goed als krasvrij(heeft altijd in een opbergzakje gezeten)
doos en faktuur heb ik niet (was een gsm die ik van t werk gekregen heb en ze zijn de doos kwijt :doh

gsm in ong 6maanden oud