ctgilles
Legacy Member
Ik denk eraan mijn 8600 te verkopen. In gebruik sinds november 2007 na een reparatie in juli. Zonder factuur, maar via IMEI gaat het even goed (voor de 8x00 reeksen is er trouwens een aparte nummer voor reparatie).
Nu heb ik die vorige week voor de eerste keer laten vallen :doh: en nu is er een putje rechts boven en links onder. Ik heb helaas geen camera met macro waarmee ik foto's kan nemen. Wat zou deze nog waard zijn?
http://www.smartphoneshop.be/product/44268/nokia-8600-luna.html
Nu heb ik die vorige week voor de eerste keer laten vallen :doh: en nu is er een putje rechts boven en links onder. Ik heb helaas geen camera met macro waarmee ik foto's kan nemen. Wat zou deze nog waard zijn?
http://www.smartphoneshop.be/product/44268/nokia-8600-luna.html