kendeman
Legacy Member
Kheb nog een nintendo wii liggen, gekocht 23-02-2007 2 maandjes op gespeelt wegens world of warcraft op de pc. Ligt hier nu al zo lang en ik ga de pc upgraden dus... . Alles in zeer goede staat uiteraard.
Ik wou eerst eventjes informeren voordat ik em opt forum te koop zet.
- Nintendo Wii met wii sports spel
- 1 remote
- 1 nunchuck
- composite kabel merk Madcatz
Games :
- Red Steel
- Zelda twilight princess
Dankuwel.
Ik wou eerst eventjes informeren voordat ik em opt forum te koop zet.
- Nintendo Wii met wii sports spel
- 1 remote
- 1 nunchuck
- composite kabel merk Madcatz
Games :
- Red Steel
- Zelda twilight princess
Dankuwel.
