Xenon_99
Legacy Member
Ik vroeg me af wat het volgende nog waard is:
- een blauwe nintendo dsi xl met oplader , doos en boekejs, stylus. Bij de ds zit nog de factuur. Er is nog 1 jaar garantie op de ds bij de gamemania. De ds heeft geen krassen of niks, hij ziet er nog zo goed als nieuw uit.
- een r4i kaartjes met een micro sd van 2gb + alle benodigheden
- zelda: the windmaker
- pokemon pearl
hoeveel zou ik hiervoor nog kunnen krijgen ?
- een blauwe nintendo dsi xl met oplader , doos en boekejs, stylus. Bij de ds zit nog de factuur. Er is nog 1 jaar garantie op de ds bij de gamemania. De ds heeft geen krassen of niks, hij ziet er nog zo goed als nieuw uit.
- een r4i kaartjes met een micro sd van 2gb + alle benodigheden
- zelda: the windmaker
- pokemon pearl
hoeveel zou ik hiervoor nog kunnen krijgen ?