fiqm
Legacy Member
Hoeveel denk je dat dit nog waard is?
Het gaat om een zwarte Nintendo DSi, gekocht in maart/april 2009 (geen garantie), die eigenlijk nog zo goed als nieuw is. Geen enkel krasje in het scherm of op de DSi zelf, geen dode pixels,... Alles kan nog in de originele doos gestoken worden, die ook al volledig onbeschadigd is, met alle originele contents inbegrepen.
Zou samen verkocht worden met volgende spellen, allemaal in perfecte staat, in de doosjes met handleidingen inbegrepen: Sonic Rush, Rayman DS, Mario & Luigi: Partners in Time, en Polarium.
Op de DSi staan er ook nog enkele DSiware spellen: Rayman, Mario vs. Donkey Kong, Dr. Mario en Bomberman Blitz.
Het gaat om een zwarte Nintendo DSi, gekocht in maart/april 2009 (geen garantie), die eigenlijk nog zo goed als nieuw is. Geen enkel krasje in het scherm of op de DSi zelf, geen dode pixels,... Alles kan nog in de originele doos gestoken worden, die ook al volledig onbeschadigd is, met alle originele contents inbegrepen.
Zou samen verkocht worden met volgende spellen, allemaal in perfecte staat, in de doosjes met handleidingen inbegrepen: Sonic Rush, Rayman DS, Mario & Luigi: Partners in Time, en Polarium.
Op de DSi staan er ook nog enkele DSiware spellen: Rayman, Mario vs. Donkey Kong, Dr. Mario en Bomberman Blitz.