Bucci
Legacy Member
Hoeveel zou dit nog waard zijn? is 1 jaar oud nieuwprijs +-1250
Witte versie - geen enkel krasje te bespeuren - 8 cell batterij (+-1,5 uur) -
2 gb ddr2 (heb er 1 bijgestoken). Een echt mobiel hebbedingetje en zeer leuk om mee te werken.
Draait zeer vlot Windows Vista Ultimate (standaard zat wel windows xp op, ik geloof wel dat je een upgrade voor vista kan aanvragen...)
http://global.msi.com.tw/index.php?..._no=662&maincat_no=135&cat2_no=&cat3_no=#menu
zelfde als deze pic1 - pic2
Witte versie - geen enkel krasje te bespeuren - 8 cell batterij (+-1,5 uur) -
2 gb ddr2 (heb er 1 bijgestoken). Een echt mobiel hebbedingetje en zeer leuk om mee te werken.
Draait zeer vlot Windows Vista Ultimate (standaard zat wel windows xp op, ik geloof wel dat je een upgrade voor vista kan aanvragen...)
http://global.msi.com.tw/index.php?..._no=662&maincat_no=135&cat2_no=&cat3_no=#menu
zelfde als deze pic1 - pic2