TrsH
Legacy Member
graag had ik even geweten hoeveel ik hiervoor nog zou krijgen.
is een limited OC versie van MSI, kaart overklokt zichzelf wat binnen normale normen wanneer ze ondervindt dat ze wat moeite krijgt.
is net geen 2 jaar oud factuur en doos aanwezig.
nooit overklokt geweest, enkel de koeler stond altijd op 50% omdat ik het graag wat koeler heb ^^ standaard stond deze op 35 ofzo dachtek.
altijd goed onderhouden geweest, daarmee willek zeggen dat ik elke 3 weken mijn PC volledig stofzuig en al het stof eruit verwijder.
is een limited OC versie van MSI, kaart overklokt zichzelf wat binnen normale normen wanneer ze ondervindt dat ze wat moeite krijgt.
is net geen 2 jaar oud factuur en doos aanwezig.
nooit overklokt geweest, enkel de koeler stond altijd op 50% omdat ik het graag wat koeler heb ^^ standaard stond deze op 35 ofzo dachtek.
altijd goed onderhouden geweest, daarmee willek zeggen dat ik elke 3 weken mijn PC volledig stofzuig en al het stof eruit verwijder.