the_viper66
Legacy Member
Ik twijfel om eens over te stappen van Nvidia naar Ati. Daarom zou ik eens willen weten hoeveel volgende kaart nog waard is;
- MSI NX8800GT-T2D512E-OC 512MB DDR3
Kaart is aangekocht op 22/04/08 voor 190€ bij Jaha, en is dus amper 1 maand oud.
Incl doos, alle toebehoren (kabeltjes ed), boekjes, factuur.
- MSI NX8800GT-T2D512E-OC 512MB DDR3
Kaart is aangekocht op 22/04/08 voor 190€ bij Jaha, en is dus amper 1 maand oud.
Incl doos, alle toebehoren (kabeltjes ed), boekjes, factuur.
