dnoiz
Legacy Member
Wat is deze nog waard?
MSI NX7900GTO-T2D512E (PCI-E, 512MB DDR3, TV-Out, Dual DVI)
http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1064&maincat_no=130
Werkt uiteraard perfect, maar ik zou een upgrade willen doen. Nog garantie tot 6 december 2008.
G.
MSI NX7900GTO-T2D512E (PCI-E, 512MB DDR3, TV-Out, Dual DVI)
http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1064&maincat_no=130
Werkt uiteraard perfect, maar ik zou een upgrade willen doen. Nog garantie tot 6 december 2008.
G.