X-Bifi
Legacy Member
Hallo,
Ik zou graag eens weten hoeveel ik hiervoor nog zou kunnen vragen. Met dat ik weinig tijd meer heb om nog te gaan mountainbiken zou ik die willen verkopen.
mountainbike is nog geen jaar oud. Aankoopdatum is 16/08/07. Hij is nog volledig in garantie. Op de frame en vork is er 5 jaar garantie en op de onderdelen 1 jaar. Plus met de aankoopbon krijgt je recht op 1 nazicht van de mountainbike. Nieuwprijs was 375€. Ik had nog gedacht aan een 250€ ervoor. Wat denken jullie ?
greetz
Ik zou graag eens weten hoeveel ik hiervoor nog zou kunnen vragen. Met dat ik weinig tijd meer heb om nog te gaan mountainbiken zou ik die willen verkopen.
mountainbike is nog geen jaar oud. Aankoopdatum is 16/08/07. Hij is nog volledig in garantie. Op de frame en vork is er 5 jaar garantie en op de onderdelen 1 jaar. Plus met de aankoopbon krijgt je recht op 1 nazicht van de mountainbike. Nieuwprijs was 375€. Ik had nog gedacht aan een 250€ ervoor. Wat denken jullie ?
greetz