ctgilles
Legacy Member
Het is een Motorola RAZR V3i D&G die een jaar oud is en nog in goede staat. Specs
Glasje vooraan heb ik een week geleden vervangen. Enkel op dat voorste alu covertje staan 2 kleine markings van ergens tegen te tikken. D&G hangertje is ook net nieuw gekocht want het oude was een beetje versleten. Voor de rest zit alles erbij afaik.
Ik weet dat die dingen belachelijk duurder waren dan de gewone editie. Ik dacht nog aan een 200€ restwaarde en 175€ in huidige staat.
Ik vraag dan ook advies voor als ik me vergis, want met de duizenden telecomshops kan ik de prijzen niet meer volgen...
Glasje vooraan heb ik een week geleden vervangen. Enkel op dat voorste alu covertje staan 2 kleine markings van ergens tegen te tikken. D&G hangertje is ook net nieuw gekocht want het oude was een beetje versleten. Voor de rest zit alles erbij afaik.
Ik weet dat die dingen belachelijk duurder waren dan de gewone editie. Ik dacht nog aan een 200€ restwaarde en 175€ in huidige staat.
Ik vraag dan ook advies voor als ik me vergis, want met de duizenden telecomshops kan ik de prijzen niet meer volgen...
Gelijk een wagen kopen zeker? Sommigen willen Xenon en leer en ander pakken iets goedkoop in gebruik. Het is dan ook weer zo'n niche product dat ze een merknaam opplakken en aan €400 verkochten indertijd.